advertorial

Airphysio / אייר פיזיו - מכשיר שמנקה ליחה ומשפר את הנשימה באופן טבעי (לחלוטין) - האם המכשיר הזה באמת עובד? - שימוש, חוות דעת, ביקורות

Airphysio הוא מכשיר מהפכני המסייע לאנשים עם קשיי נשימה. הוא משתמש בפעימות אוויר עדינות כדי לעזור לנקות את דרכי הנשימה ולשפר את קיבולת הריאות, מה שמקל על אנשים לנשום. מכשיר זה מועיל במיוחד לסובלים מאסטמה, COPD, ברונכיטיס ומצבי נשימה אחרים. הוא נייד, קל לשימוש וניתן להשתמש בו בנוחות של הבית שלך. עם מכשיר ה-AirPhysio תוכלו לקבל הקלה מקשיי נשימה ולחזק את הריאות במהירות ובפשטות.

Airphysio / אייר פיזיו - מכשיר שמנקה ליחה ומשפר את הנשימה באופן טבעי (לחלוטין) - האם המכשיר הזה באמת עובד? - שימוש, חוות דעת, ביקורות

מגזין עושה אותי בריא 18/06/2023

האם קשיי נשימה המאופיינים בין היתר בליחה מוגברת מאפיינים את חיי היומיום שלכם?

המצב היה כך אצלי.

בגיל צעיר מאוד לאחר שסבלתי מקשיים בנשימה ו״צפצופים״, אובחנתי כחולה אסטמה המלווה באלרגיה לקרדית האבק. באותה תקופה היה בלתי אפשרי מבחינתי לשחק כדורגל עם החברים ללא הפסקות, ובכל מגע או התקרבות לאבק (עקב האלרגיה לקרדית האבק) הייתי מקבל התקף אסטמה.

אחת תופעות הלוואי שהכי הפריעו לי (והמשיכה לפריעה עד לא מזמן) היא ליחה מוגברת. זה היה מפריע לי לאחר אכילה, אחרי מאמץ ואפילו בעת עלייה במדרגות.

חוות דעת על Airphysio

לאחרונה יצא לי להזמין מוצר שנטען עליו שהוא יכול להעביר את תופעת הליחה המוגברת ולנקות את דרכי הנשימה. המכשיר מבצע את זה על ידי טכנולוגיה הנקראת OPEP (Oscillating Positive Expiratory Pressure). בנשיפה אל תוכו, על ידי הנשיפה ומבנה המכשיר, נוצרות רעידות מזעריות בדרכי הנשימה שבעצם מעודדים את הליחה לצאת החוצה ולנקות את דרכי הנשימה. בנוסף, היא עושה זאת באופן טבעי לחלוטין, ללא חומרים כלל.

בעקבות השימוש במכשיר הזה, שנקרא Airphysio, באמת הצלחתי לסלק את הליחה מדרכי הנשימה, ובכך, לשפר את הנשימה ולחזק את הריאות.

Airphysio הוא מכשיר בינלאומי עטור פרסים לסילוק ליחה המסייע לשיפור נשימה. מה זה המכשיר הזה ואיך הוא עובד?

אייר פיזיו (באנגלית: Airphysio) הוא מכשיר אוסטרלי עטור פרסים ומוגן בפטנט, שהחל את שיווקו בישראל לא מזמן. 

הוא מסייע לאנשים רבים ברחבי העולם המחפשים לשפר את אופן הנשימה, לשפר את אופן הנשימה היומיומית, להוציא ליחה מדרכי הנשימה והצטברות ריר בדרכי הנשימה והריאות ועושה זאת בפשטות וביעילות וללא חומרים כלל, כך זה עובד ב-3 שלבים פשוטים:

  • 1. נשיפה את תוך המכשיר עד שהכדור שבתוך המכשיר עולה כלפי מעלה.
  • 2. כשהליחה עולה אל הגרון, יש להוציא אותה על ידי שיעול.
  • 3. יש לחזור על התהליך כמה פעמים בכדי לנקות את הריאות מליחה, בד״כ זה לוקח משהו כמו 10 חזרות.

למי מכשיר Airphysio מתאים ביותר ויכול לעזור? האם רק לחולי הריאות / אסטמה?

ב-אייר פיזיו / airphysio מספרים כי המכשיר פופולארי מאוד בקרב חולי אסטמה או חולים במחלת ריאות כלשהי, אך מציינים כי המכשיר יכול לתרום מאוד ל:

  • חולי מחלת ריאות כרונית (אסטמה, מחלת ריאות חסימתית כרונית COPD, ברונכיטיס ועוד)
  • מבוגרים ובני הגיל השלישי
  • מעשנים
  • ספורטאים
  • זמרים ומוזיקאים

היתרונות של Airphysio

  • 100% טבעי – המשאפים מכילים סטרואידים והכדורים לאלרגיה עוזרים לאלרגיה אך לא כל כך טובים לגוף, המכשיר טבעי לחלוטין ולא מעמיס על הגוף עוד כימיקלים.
  • בטוח לשימוש – מאושר על ידי הFDA בארה״ב, ואינו דורש מרשם.
  • אחריות והחזר כספי - 30 יום לקבלת החזר כספי במידה ואני לא מרוצה 100% מהמכשיר ושנה אחריות.
  • מחזיק מעמד שנים – מכשיר ה airphysio לא דורש סוללות או מילוי כלשהו.

 

40% הנחה למזמינים דרך הלינק